Известие

Collapse
No announcement yet.

Сутрешен проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сутрешен проблем

    Колеги имам изключително дразнещ проблем с Алфа-та 145 (1.4 Т.Спарк) Понеже живея на улица с голям наклон и се налага да тръгвам сутрин като изкачвам баира. Проблема е следният. Когато колата е студена няма абсолютно никаква мощност , глъхне и пука и е тотално спъната дори и на смукач. Странно че работи равномерно на място ,просто като решиш да тръгнеш е почти невъзможно да изминеш 5 метра. Когато е загряла до 90 градуса проблема не съществува и всичко е нормално.Към някакъв датчик мисля да се ориентирам, но не знам нито къде е , нито какъв е, а имам и още една същата алфа за части. Посъветвайте ме коя част да разменя да си оправя проблема. Мерси за съветите предварително
    Last edited by killuminati; d.m.y г., 14:51.
    Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
    Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

  • #2
    Здравей,колега пробвай с датчика,който е на термостата
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

    Comment


    • #3
      Пробвай да махнеш клемата на акум.батерия и след 4 мин я сложи пак и провери.. мисля ,че ще има ефект ако пак продължава задължително я закачи на диагностика и виж какво ще ти покаже като грешки провери и за данните на дебитомера дали параметрите са точно колкото трябва да са. Поздрави
      Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

      Comment


      • #4
        Имам същия проблем, намерил съм му цаката
        Като запаля колата изчаквам 15 20 секунди , Гася я и пак я паля. Отново дави но разликата е Огромна. много по добре е след второто палене.
        А за тоя проблем ми казаха че е фабричен, от компютъра. И няма начин за оправяне. Сменял съм ламда сонда, свещи елкони много... Никой нищо не откри.

        Comment


        • #5
          Старата ми 145 беше същата и вариантите бяха 2: или чакам да стане 40,40+ градуса или като тебе след 30 секунди я гася и паля наново и е бомба
          Alfa 145 1.6 TS Ex
          Alfa 146 1.4 TS Ex

          Comment


          • #6
            Alfa Romeo 145 Boxer 1.6 и при мен е така, обаче не мога да разбера защо !?!?
            AR 145 1,6 Boxer 96г. + простичка LPG уредба

            Comment


            • #7
              Дебитомер...
              А най-добре диагностика в читав сервиз, избери си от форумните.
              Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
              Mazda 6 2.3 2005
              sigpic

              Comment


              • #8
                Диагностиката на "Козлодуй" в Сф бива ли я ?
                145 1.6 TS 1998 г.

                Comment


                • #9
                  Мойта го прави същото от години (поне 7 )
                  Просто се изчакваме сутрин да се разсъни и тя и тогава тръгвам
                  Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    едни хора ме посъветваха да си прегледам бобините за пукнатини и разбира се всяка една имаше. запълних ги с поксипол, почистих всички гнезда по тях и сега има огромна разлика. съветвам ви да го направите
                    Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
                    Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от killuminati Покажи съобщение
                      едни хора ме посъветваха да си прегледам бобините за пукнатини и разбира се всяка една имаше. запълних ги с поксипол, почистих всички гнезда по тях и сега има огромна разлика. съветвам ви да го направите
                      А замери ли ги дали всички работят ?
                      Моята я имам от 5 годишна и така си прави сутрин. Докато не стигне около 40гр. придърпва, като и дам повече жега.
                      Като мина около 500м се оправя. При второ палене, няма проблем. Забелязал съм че когато зареждам 98 значително по- малко придърпва при първо палене ... да не кажа изобщо.
                      * и една загадка, която не сте споменали ... аз съм с ГИ, настроил съм си го лично да прехвърля на 25гр. Когато запали на бензин и след време се включи газовото, няма никакви проблеми, въпреки че не е загряла на 40гр и не е карана.
                      * Ако запаля сега в топлото +25-30гр в гаража аварийно, само за пробата и пак няма придърпване при потегляне
                      (- имам чувството, че като стой цяла вечер и все едно в тръбата за бензина навлиза въздух и има като въздушни джобове (това може и да е глупаво))
                      Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                      Comment


                      • #12
                        Този проблем го имах и аз но честно казано не знам как го реших , общо взето свалих горивната рейка , подмених о-пръстенчетата , също смених и гумените въздуховоди на всмукателния колектор и сега съм
                        Alfa 145 1.4/TS/1997'

                        Comment


                        • #13
                          Това е масов проблем при бензиновите Алфи. Ако има газ се задълбочава. Хубаво е сутрин да поработи без газ и после да се тръгне на малко по-високи обороти без да се превключва преждевременно на следваща предавка.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от blizare_ Покажи съобщение
                            А за тоя проблем ми казаха че е фабричен, от компютъра. И няма начин за оправяне. Сменял съм ламда сонда, свещи елкони много... Никой нищо не откри.
                            Кой ти каза?
                            Не че нещо колеги, но и аз започвам да вярвам на това. При мен проблема съществува от 7 год. така я купих с оговорката, че е дебитомер. На първата диагностика (на Симеоновско шосе имаше прехвален диагностичен център на Бош) тогава, казаха, че е ламбда сонда. Смениха ми я с няква за 160 лв уш оригинална. Нямаше промяна. След година след като малко се влошиха нещата я закарах в АлексанърАуто пак за ламда сонда уш оригинална за 120 лв. Казаха, че и дебитомера е за смяна. Но ми обявиха неква адска цена около 480 лв. тогава отидох при Бобо и за 300 лв ми го смени, с рециклиран някъв, щот новия оригинален бил 600лв. Съгласих се. И до сега съм с него. Но старият не ми го върна. Проблема си остана. След това смених и свещи, и гарнитури - 2 пъти, кабелите бяха нови като я взех за това не съм ги сменял. От като съм в форума чета дали някой ще намери решение и за това питам. Кой ти каза? явно това е проблем при много хора някои твардят, че са го оправили. ОК. но ние неможем.
                            Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark 16V, 2000

                            Comment


                            • #15
                              При мен проблема беше най-силно изразен сутрин когато има слана. При положение ,че е сухо времето и е топло не съществува. Това именно ме наведе на мисълта ,че нещо може да е свързано с влагата. Както споменах по-горе , след поправка на бобините, смяна на кабели и смяна на бензина с 98 , проблема осезаемо намаля. Преди не можех да измина 5 метра без да пука и да се дави. Далеч съм от мисълта ,че ще го отстраня на 100% , но на този етап съм доволен.
                              Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
                              Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

                              Comment

                              Working...
                              X